logo

Error Code = 39 at Reconnect

Go to english version


Deutsch

Symptom:

Sie haben die MOUNT10 Software auf Ihrem alten Gerät erfolgreich deinstalliert und möchten Sie auf Ihrem neuen Gerät wieder installieren.

Beim Verbinden auf Ihren bestehenden Account erscheint folgende Fehlermeldung:

 

Lösung:

Ihr Account ist für eine Server Edition (SE) Client registriert, Sie haben aber nun den Enterprise Server Edition (ESE) Client heruntergeladen.

  • Gehen Sie auf mount10.ch.
  • Navigieren Sie auf Software und Wählen Sie Ihr Produkt.
  • Klicken Sie auf SERVER SOFTWARE (ANDERE VERISONEN) und laden Sie den Server Edition Client herunter.


English

Symptom:

You have sucessfully uninstalled your MOUNT10 Software on your old device and want to reinstall it on your new device.

While connecting to the existing backup account, the following error message occurs:

 

Solution:

Your account is registered for a Server Edition (SE) client, but you have downloaded the Enterprise Server Edition (ESE) client.

  • Go to mount10.ch.
  • Navigate to Software and choose your product.
  • Click on SERVER SOFTWARE (OTHER VERSION) and download the Server Edition client.

0 found this helpful