logo

Log- und Installationsdaten als .zip abspeichern / save log- and installationdata as .zip file (Support-Bundle)

Go to english version


Deutsch

Windows PowerShell als Administrator ausführen.

Geben Sie nun folgenden Text für Ihr Produkt ein und bestätigen Sie mit Enter:

Für MOUNT10 Desktop/Laptop (DL)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client DL”

Für MOUNT10 Server Edition (SE)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client SE”

Für Mount10 Enterprise Server Edition (ESE)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client ESE”

Geben Sie als nächstes folgenden Text ein und bestätigen Sie wiederum mit Enter:
Powershell.exe –executionpolicy bypass –file .\Support-Bundle.ps1

Nun können Sie die Log- und Installationsdaten als .zip Datei abspeichern.

Kopieren Sie nun noch die Datei connection.properties aus dem Installationsverzeichnis (bei PowerShell eingegebener Dateipfad) in die .zip Datei.

Nun ist die .zip Datei erstellt und kann dem MOUNT10 Support weitergeleitet werden.

Laden Sie die Zip-Datei bitte hier hoch: https://cloud.mount10.ch/index.php/s/vI9URIs0vpcy67e


English

Execute Windows PowerShell as administrator.

Now insert the following text for your product and confirm with enter:

For MOUNT10 Desktop/Laptop (DL)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client DL”

For MOUNT10 Server Edition (SE)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client SE”

For Mount10 Enterprise Server Edition (ESE)
cd “C:\Program Files\MOUNT10\Backup Client ESE”

Insert the following text and confirm again with enter:
Powershell.exe –executionpolicy bypass –file .\Support-Bundle.ps1

Now you can save all the necessary log- and istallationdata as a .zip file.

Now copy the file connection.properties from the installation path (the path inserted by PowerShell) into the .zip file.

Now the .zip file is created and you can transfer it to the MOUNT10 support.

Please upload the zip file to: https://cloud.mount10.ch/index.php/s/vI9URIs0vpcy67e

1 found this helpful